معرفی بازی دوتا 2 – بخش اول

معرفی بازی دوتا 2 – بخش اول

معرفی بازی دوتا 2 و کاهش پینگ – بخش اول

می خواهیم برای شما یکی از بزرگترین،بهترین و شگفت انگیزترین بازی آنلاین جهان که به صورت رایگان می باشد را معرفی کنیم.بازی که سرعت و پینگ نامحدود در آن خیلی مهم است و هرچه پینگ کمتری داشته باشید بهتر می باشد.

دو تا دو، نام بازی می باشد که می خواهیم برای شما معرفی کنیم.یک بازی خاص می باشد که آدم جذب آن بازی شده و در سرزمین شگفتی ها پا می گذارد و فقط در آن چیزی جز تفریح و لذت نیست.

روز به روز شاهد آن هستیم که بازی های رایگان زیاد می شوند و خیلی این بازی ها همه گیر شده است ولی تعداد کمی از آنها بهترین نقش را بین کودکان دارند و دو تا دو جزو این تعداد می باشد.

 

دو تا دو جزو آن دسته از بازی های می باشد که آدم می خواهد تا هرچند که توان دارد پشت سیستم بشیند و بازی کند.تفریح بسیار زیاد ولی با اندکی هزینه که این نسبت به دیگر بازی ها در این سبک و هیجان عالی می باشد.با ما باشید تا به معرفی بازی دو تا دو بپردازیم.

 

میتوان به عنوان صدر لیست بهترین بازی های آنلاین رایگان به دو تا دو اشاره کرد.اکثرا با مادهای پرطرفدار وارکرافت آشناییت دارید، یعنی بازی DotA ، دوتا دو اولین بار در سال 2003 توسط توسعه دهنده ای به نام IceFrog به صورت یک ماد، برای وارکرفت 3 ساخته شد.

 

به فاصله زمانی خیلی کوتاهی این ماد، طرفداران بسیاری را سمت خود کشاند و شهرتی جهانی پیدا کرد.انقدر این بازی شهرت پیدا کرد که تبدیل به یک ورزش الکترونیکی در ژانر MOBA که به صورت انگلیسی آن می شود (Multiplayer Online Battle Arena) معروف شد.

 

بعدها کار به جایی رسید که والو در سال 2009 تصمیم گرفت آیس فراگ را به استخدام خود درآورد و دوتا را چنگ بلیزارد بیرون بکشد. والو در انجام این کار بسیار موفق بود و توانست در جولای 2013 نسخه ی کامل دوتا 2 را به عنوان یک بازی رایگان (Free-to-Play)، روی پی سی عرضه کند.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *