کاهش پینگ در بازی csgo بخش چهارم

کاهش پینگ در بازی csgo بخش چهارم

لینک بخش سوم

 

کاهش پینگ در بازی csgo بخش چهارم

کاهش پینگ در بازی csgo بخش چهارم

 

خیلی اتفاق می افتد که کانکشن بازی به علت ترافیک سنگین بر روی ISP شما انباشته می شود. و از آنجا که شما در مورد آن نمی دانید، شما در نهایت ممکن است به خاطر لگ خود بسیار نا امید شوید. همین اتفاق زمانی که سرور بازی از محل شما خیلی دور است هم رخ می دهد. مهم نیست که سرعت اتصال اینترنتی شما چقدر سریع باشد، میزان سرعت انتقال داده ها از طریق اینترنت ثابت است و به همین علت این فاصله های طولانی در بازی به شدت باعث لگ در بازی می شوند.

 


کاهش پینگ با استفاده از پروپینگ


اگر شما تمام موارد لازم را انجام داده اید و هنوز قادر به کاهش لگ در بازی CSGO نیستید، احتمالا شما در وضعیتی هستید که در بالا توضیح داده شد. بنابراین، شما نیاز به کمک حرفه ای دارید تا مشکلات شما را به خوبی حل کند.

سرویس کاهش پینگ پروپینگ نجات دهنده شما در زمان های بحرانی است که احساس می کنید هیچ راهی وجود ندارد. خودتان را از تمام مشکلات تاخیر و لگ در بازی CSGO حفظ کنید،و با پیوستن به لیگ فوق العاده ی گیمیر هایی که از پروپینگ برای کاهش لگ در CSGO خود استفاده می کنند، تا 70٪ بیشتر لگ خود را کاهش دهید.

 

 

با پروپینگ برای یک بار و همیشه با لگ در بازی ها و تمام مشکلات لگ خداحافظی کنید. پرو پینگ با ویژگی های چشمگیر خود امکانات فوق العاده ایی به شما می دهد که باعث کاهش تاخیر و پینگ در بازی می شود.

مسیریابی های اختصاصی آن اطمینان حاصل می کنند که دیتا های بازی شما اولویت بندی می شوند و هوشمندانه سرور را در جایی مطمئن قرار می دهد که فاصله بین شما و سرور بازی به حداقل برسد.

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *