آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟ بخش سوم

آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟ بخش سوم

 

آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟ بخش سوم

لینک بخش دوم

 

آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟ بخش سوم

 

کیفیت در رمزگذاری

 

رمزگذاری یکی از ویژگی های کلیدی شبکه های خصوصی مجازی است. این باعث می شود ترافیک آنلاین شما به هکرها و اسنوپرس غیر قابل دسترسی باشد به طوری که شما می توانید در حفظ حریم خصوصی نهایی خود اطمینان داشته باشید. با این حال، شیوه رمزگذاری بستگی به ارائه دهنده سرویس VPN دارد. که این می تواند در کیفیت و قابلیت اطمینان متفاوت باشد.

استاندارد رمزگذاری پیشرفته (AES) الگوریتم رمزنگاری بلوک است که به عنوان استاندارد رمزگذاری فعلی مورد استفاده قرار می گیرد. که ممکن است در سطوح مختلف قدرت مانند 128 بیتی، 192 بیتی و 256 بیتی باشد. سطح رمزگذاری بالاتر، قابل اطمینان تر است و از اطلاعات شما حفاظت می کند.

قبل از تبدیل شدن به الگوریتم مورد استفاده در اغلب رمزنگاری داده ها، AES با کلید های 256 بیتی توسط دولت ایالات متحده برای اطمینان از اطلاعات طبقه بندی شده و توسط NSA برای حفاظت از داده های امنیت ملی مورد استفاده قرار می گرفت. حتی یک ابر رایانه نمی تواند 256 بیتی رمزگذاری کند، بنابراین قوی ترین نوع AES همان چیزی است که شما باید در یک سرویس VPN جستجو کنید.

با این حال، یک توافق کوچک وجود دارد که باید انجام دهید: امنیت و حریم خصوصی توسط قوی ترین رمزگذاری موجود پشتیبانی می شود و با کاهش اندک سرعت اینترنت. بنابراین مسئله تنظیمات شماست: آیا شما به حداکثر سرعت نیاز دارید یا داده های حساس خود را در مقابل هر نوع اسنوپر محافظت می کنید؟

در هنگام استفاده از هر نوع وی پی ان، می توانید برای بازی ها و کاهش پینگ خود از پروپینگ استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که هنگام استفاده از سرویس کاهش پینگ پروپینگ، سرعت وی پی ان شما کاهش پیدا نخواهد کرد.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *