آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟ بخش دوم

آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟ بخش دوم

 

آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟

لینک بخش اول

 

آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟ بخش دوم

 

به عنوان مثال، هنگام اتصال از انگلستان،  سرور استرالیا را انتخاب کنید و یک تست سرعت اجرا کنید، سپس آن را یکبار دیگر اجرا کنید، زمانی که به یک سرور در فرانسه وصل می شوید.
حالا زمان های پینگ را مقایسه کنید تا ببینید که پینگ با سرور فرانسوی کوتاه تر است، زیرا این روش نزدیک تر از استرالیا است.

با این حال، برای تعیین سرعت واقعی، پیوند بین ISP های مختلف باید در نظر گرفته شود. این بدان معنی است که سرور تست سرعت همان باید در هر دو زمان مورد استفاده قرار گیرد: هنگام اتصال و زمانی که  VPN قطع شده است.

بگذارید بگوییم شما در انگلستان زندگی می کنید و می خواهید سرعت اتصال VPN خود را هنگام اتصال به سرور در آلمان تست کنید. همه چیزی که شما باید انجام دهید این است که به یک سرور آلمانی متصل شوید و یک تست سرعت  اجرا کنید. با این حال، پس از قطع اتصال از VPN برای اجرای تست سرعت دیگر، شما باید همان سرور تست سرعت را در آلمان که قبل از تست استفاده می کنید انتخاب کنید.

لود کردن سرور

هنگامی که کاربران زیادی متصل به یک سرور هستند، سرعت اتصال کاهش می یابد.  overload یک مشکل معمولی است با ارائه دهندگان خدمات رایگان و آهسته VPN که تعداد کمی از سرورها را ارائه می دهند و بسیاری از کاربران با استفاده از VPN  هیچ هزینه ای صرف نمی کنند.

کاربران VPN های پیشرفته با لیست سرورهای گسترده نباید با این مسئله مواجه شوند. به طور مثال در NordVPN، قابلیت اتصال سریع می باشد، و آن به طور خودکار به یکی از سرور اختصاصی آن ها برای بهترین عملکرد سریع VPN  انتخاب می شود.

ادامه دارد…

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *