دلیل بالا بودن پینگ بازی آنلاین در سرور های خارجی

دلیل بالا بودن پینگ بازی آنلاین در سرور های خارجی

بازیکنان بازی های آنلاین از سراسر جهان، با مشکل رایج پینگ بالا مواجه هستند.

برای حل مشکل پینگ بالا در بازی های آنلاین، ابتدا مهم است بدانید که دلایل وقوع آنها چیست؟

 

کارت شبکه را چک کنید (LAN Card)

ممکن است گرد و غبار بر روی کارت لن شما سبب ایجاد پینگ بالا در سرورها باشد. بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که کارت لن شما عاری از هرگونه گرد و غبار و خاک باشد.

 

تنظیمات Graphic


به گزینه های گرافیکی رایانه خود بروید و گزینه هایی را انتخاب کنید که می تواند باعث کاهش پینگ بالا شود. صرف نظر از اینکه بازی مولتی پلیر آنلاین بازی می کنید؛ شما باید “حداکثر عملکرد”  (maximum performance) را انتخاب کنید، بنابراین کارت گرافیک شما می تواند حداکثر حافظه را برای بازی اختصاص دهد. این روش برای پینگ بالا به افراد کمک می کند اما مشکل اتصال به اینترنت را حل نمی کند.

 

بررسی PC Requirements

 

یکی از دلایل بسیاری که شما ممکن است در بازی های آنلاین با پینگ های بالا مواجه شوید، می تواند به علت کامپیوتر شما باشد. به همین دلیل، شما باید اطمینان حاصل کنید که مشخصات PC شما قادر به اجرای بازی های آنلاینی که شما معمولا بازی می کنید است. برای این کار، ما مشخصاتی را پیشنهاد می کنیم که به شدت برای بازی توصیه می شود. به این ترتیب، شما مطمئن خواهید بود که پینگ بالا که با آن مواجه هستید به علت کامپیوتر شما نیست.

پردازنده Core i5 2.8Ghz
Memory حافظه 8 گیگابایت
کارت گرافیک Nvidia GTX 970 / AMD R9 390 یا بالاتر
Storage ذخیره سازی  20 گیگابایت
سیستم عامل ویندوز 10 64 بیتی

 

تنظیمات گرافیکی در بازی


هنگامی که شما مراحل فوق را برای کاهش پینگ بالا انجام دادید؛ به تنظیمات گرافیکی خود در بازی بروید. تیک در همه ی گزینه های anti-aliasing را بردارید. این کار گرافیک شما را تقویت می کند، اما load اضافی بر روی کامپیوتر شما قرار می دهد. همچنین به گزینه های دیگر texturing ( بافت) که می توانند در کاهش پینگ بالا مورد استفاده قرار گیرند نگاهی بیاندازید.

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *