چگونه پینگ خود را کاهش دهیم؟

چگونه پینگ خود را کاهش دهیم؟

اگر هنگام بازی آنلاین با لگ روبه رو می شوید، نیاز دارید که پینگ خود را بررسی کنید.

در اینجا ما به شما توضیح می دهیم که چگونه پینگ خود را کاهش دهید، کاهش پینگ نامحدود داشته باشید، بازی های گیم پلی آنلاین را بهبود بخشید و تأخیر را کاهش دهید.

 

 


چگونه پینگ خود را کاهش دهیم؟

 

هیچ راه کاملا قطعی برای کاهش پینگ وجود ندارد، اما به جای آن تعدادی راه حل های ممکن وجود دارد که به شما کمک می کند.

 

راه حل های کاهش پینگ:

اولین و ساده ترین راه حل این است که تمامی برنامه ها و پنجره های دیگر را در کامپیوتر خود ببندید و مطمئن شوید که بارگیری فعالی در حال اجرا در پس زمینه وجود ندارد زیرا ممکن است روی پینگ تاثیر زیادی بگذارد.

یک مسئله دیگر ممکن است این باشد که شخص دیگری در خانه شما از اینترنت استفاده می کند، مانند دیدن برنامه های Netflix یا دانلود فایلهای سنگین.

هر چه دستگاه های بیشتری به اینترنت متصل و فعال باشند، شما پینگ های بالاتری خواهید داشت.

اگر هنوز پینگ بالا دارید، لپ تاپ خود را نزدیکتر به روتر خود قرار دهید یا بهتر است کامپیوتر خود را به طور مستقیم به روتر خود متصل کنید، با استفاده از یک کابل اترنت مانند کابل Ethernet ارزان Ugreen CAT7 یا آداپتورهای خطوط برق.

این کار هر گونه مسائل بالقوه ای را که ممکن است با Wi-Fi و قدرت سیگنال ضعیف ربط داشته باشد را برطرف کند، که ممکن است تأخیر اتصال اینترنت شما را تحت تاثیر قرار دهد. و پینگ شما کاهش یابد.

 

سرویس کاهش پینگ

مسئله ی دیگر استفاده از سرویس کاهش پینگ است.

با استفاده از سرویس های خرید کاهش پینگ به یک سرور واسطه متصل می شوید و این کار باعث کاهش چشمگیر پینگ شما و بهبود کیفیت کانکشن اینترنت شما به سرور بازی مورد نظر می گردد.

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *