معرفی دو تا دو بخش دوم – کاهش پینگ نامحدود

معرفی دو تا دو بخش دوم – کاهش پینگ نامحدود

در صورتی که یکی از بازیکنان این بازی هستید می توانید از سیستم کاهش پینگ نامحدود سایت استفاده کرده و پینگ بازی خود را پایین بیاورید.

این پافشاری های که والو برای بدست آوردن دو تا دو کرده است بی نتیجه نبوده است و آمار و ارقام بدست آمده این را ثابت کرده است.دو تا دو توانست در در New Bloom (فستیوالی که هر ساله توسط والو برگزار و در دوتا قرار داده می شود که قسمت های جدیدی را به بازی اضافه می کند) امسال توانست برای لحاظاتی مرز یک میلیون کاربر را پشت سر بگذارد و رکورد جدیدی را برای خود و استیم به ثبت برساند.

 

این بازی شامل 110 هیرو می باشد که به سه دسته تقسیم می شوند :

Intelligence

Strength

Agility

این هیرو ها رایگان می باشد و هر کدام شخصیت ها و مهارت های منحصر به فرد خود را دارند و با دقت کردن به نوع این مهارت ها می توانید هیروهایی را انتخاب کنید که بتوانند در مقابل تیم حریف ایستادگی کنند.

یکی از نکات مهم و آبشن این بازی این می باشد که هماهنگی هیروهای تیمتان، یکی از عامل های مهم شما برای پیروزی می باشد.که این امر اشاره به این که فقط با زور نمی توان برنده شد دارد.

معرفی دو تا دو بخش دوم – کاهش پینگ نامحدود

در دو تا دو بیش از 100 نوع آیتم برای هیروها وجود دارد که با طلا می توانید آنها را بگیرید و به قدرت هیروهای خود بیافزایید و یا برای فرار کردن استفاده کنید.

به ازای هر Creep (موجوداتی که توسط هوش مصنوعی هدایت می شوند) یا قهرمان حریف که به دست شما کشته شود، طلا دریافت می کنید و می توانید از آن، برای شخصیت انتخابی خود آیتم مورد نیاز را تهیه نمایید.

جدای از گیم پلی بی نظیر بازی، دوتا 2 از گرافیک بسیار خوبی نیز برخوردار است. افکت های زیبا، بافت های با کیفیت و نور پردازی بسیار خوب آن، همگی سبب می شوند تا دوتا 2 از نظر جلوه های بصری چیزی کم نداشته باشد.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *