کاهش پینگ در بازی League of Legends بخش دوم

کاهش پینگ در بازی League of Legends بخش دوم

 

کاهش پینگ در بازی League of Legends بخش دوم

 

کاهش پینگ در بازی League of Legends بخش دوم

 

League of Legends به معنای واقعی کلمه بیشترین بازیکن در جهان را دارد. با 27 میلیون بازیکن که روزانه به سرورهای آن وارد می شوند، جای تعجب نیست که برخی از ما تجربه ی لگ و پینگ را در بازی League of Legends داشته باشیم.

 

در این جا راهکارهایی برای کاهش پینگ در بازی League of Legends را ارائه می دهیم:

 

 

مرحله سوم: تغییر تنظیمات بازی

تغییر در تنظیمات گرافیکی در League of Legends، راه دیگری برای داشتن سرعت بیشتر در بازی است. با فرض اینکه حداقل الزامات لازم برای بازی را برآورده می کنید، می توانید تمام تنظیمات بصری را برای پیدا کردن نقطه ی مناسب، و FPS مناسب کاهش دهید و سایه ها را برای عملکرد بهینه در بازی خاموش کنید.

 

 

مرحله چهارم: سرویس کاهش پینگ پروپینگ را نصب کنید.

پروپینگ سرویس کاهش پینگ جدیدی است که می تواند تاخیر، لتنسی و پینگ در بازی League of Legends را کاهش دهد.

بر خلاف دیگر راه حل های کاهش پینگ که از VPN ها استفاده می کنند (شبکه های خصوصی مجازی)، پروپینگ به تکنولوژی مخصوص خود طراحی شده است، که بهترین شکل ممکن را برای اتصال به بازی به شما ارائه دهد.

با استفاده از Multipathing برای اتصال کامپیوتر خود به سرور های Riot ، پکیج های پروپینگ، از لگ و ping جلوگیری می کنند. زیرساخت شبکه سفارشی ما در زمان واقعی نظارت می شود، به این معنی که هر چه بیشتر از پروپینگ استفاده می کنید، پروپینگ بیشتر درباره ی کانکشن شما یاد می گیرد، برای اطمینان از اینکه شما بهترین مسیرهای موجود را داشته باشید.

شما می توانید بیشتر در مورد سرویس کاهش پینگ پروپینگ در اینجا بخوانید و بیاموزید که چگونه پروپینگ پینگ شما را در League of Legends کاهش می دهد.بنابراین، چرا یک حساب کاربری ایجاد نمی کنید تا تفاوت امروز را ببینید!

 

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *