کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش سوم

کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش سوم

لگ در بازی آنلاین Slither.io

 

کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش سوم

لینک بخش دوم

 

کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش سوم….

همانطور که همه شما می دانید Slither.io یکی از بازی های پرطرفدار است که محبوبیت خود را به سرعت به دست آورد. Slither.io اساسا ترکیبی از Agar.io و بازی قدیمی مارک نوکیا است.

یکی از بازی های مورد علاقه من Slither.io است و من با یک مشکل مواجه شدم که “LAG” بود. هیچ کس دوست ندارد بازی آن لگ داشته باشد درست است ؟، هیچ کس دوست ندارد به آهستگی و کند بازی کند…

 

تنظیم اولویت به High

در اینجا یک ترفند برای بارگذاری مرورگر خود در Slither.io موجود است. همه ی کاری که شما باید انجام دهید این است که مرورگر خود را در اولویت حداکثر (max priority)  تنظیم کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

Task Manager برای تنظیم اولویت Google Chrome به High

 

جستجو برای Task Manager یا راست کلیک بر روی نوار منو در ویندوز
پس از باز کردن Task Manager
روی تب Details کلیک کنید
اکنون می توانید فرایند مرورگر خود را که در حال اجرا است مشاهده کنید.
بر روی browser process خود کلیک راست کرده و به مقدار Resource بروید و آن را به Highتنظیم کنید
انجام شد!

اگر هنوز با این مسئله روبرو هستید، به یک اینترنت با سرعت مناسب وصل شوید. به طوری که می تواند سرورهای runSlither.io را به خوبی داشته باشد.

 

 

تا جایی که ما این روش ها را آزمایش کرده ایم  بسیاری از آنها خیلی خوب کار کرده اند یا کاهش یافته اند. اگر هنوز باقی مانده است، منتظر بمانید تا زمانی که Slither.io سرورهای جدیدی برای مدیریت ترافیک بالا خود را به سایت خود اضافه کند.

با توجه به این مقاله در Pocketgamer خالق بازی Slither.io اعلام کرده است که تیمش در حال کار بر روی بهبود هستند. ارتقا سرور در لیست بهبود وجود دارد. بنابراین نگران نباشید، این مسئله به زودی از طرف آن ها حل خواهد شد.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *