چگونه سرعت وی پی ان خود را تست کنیم؟

چگونه سرعت وی پی ان خود را تست کنیم؟

 

چگونه سرعت وی پی ان خود را تست کنیم؟

 

چگونه سرعت وی پی ان خود را تست کنیم؟

 

اجرای یک تست سرعت ساده نشان می دهد که چگونه اتصال به یک VPN بر عملکرد پینگ شما تاثیر می گذارد و اینکه آیا VPN باعث کاهش سرعت اینترنت می شود یا خیر. برای اجرای آزمون، از سرویس Ookla برای تست سرعت در هنگام اتصال به Wi-Fi استفاده کردیم.

بدون یک VPN، با استفاده از سرور تست سرعت محلی، سرعت اینترنت به این صورت بود:

 

 

هنگام اتصال به یک سرور توصیه شده از طریق قابلیت اتصال خودکار، که بر اساس بار و جغرافیایی مجزای سرور بهینه سازی شده را انتخاب می کند، کاهش قابل توجهی در سرعت دانلود و آپلود مشاهده می کنیم.

 

 

 

بنابراین همانطور که می بینید، موقعیت سرور یکی از نقش های اصلی در عملکرد سرعت را بازی می کند. در اغلب موارد، اگر شما برای استفاده از VPN به سادگی در حال مرور وب هستید، به هیچ وجه سرعت اینترنت کاهش نخواهد یافت. اگر از امنیت VPN برای تماشای برنامه های ویدئویی استفاده می کنید، ممکن است به شیوه هایی که جریان را سریعتر انجام می دهید علاقه مند شوید. در این مورد، ما اتصال به سرور های ویژه بهینه سازی شده برای جریان امن را توصیه می کنیم. همچنین می توانید نکاتی درباره افزایش سرعت VPN را امتحان و اجرا کنید.

 

در نهایت، VPN برای ایجاد اتصال اینترنت سریعتر نیست. در عوض، VPN همه چیز در مورد امنیت، حفظ حریم خصوصی و فرصت های باز است که توسط اینترنت ارائه می شود. تغییرات کوچک در سرعت کاملا طبیعی هستند و این یک قربانی بسیار کوچک برای استفاده از امنیت و حریم خصوصی آنلاین است. که ارزشش را دارد.

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *