چگونه سرعت اینترنت خود را تست کنیم؟

چگونه سرعت اینترنت خود را تست کنیم؟

چگونه سرعت اینترنت خود را تست کنیم؟

چگونه سرعت اینترنت خود را تست کنیم؟

روند واقعی اندازه گیری سرعت اتصال شما ساده است. استاندارد طلایی برای این کار Speedtest.net است و این یکی از توصیه هایی است که شما می توانید از آن استفاده کنید.

جستجوی سریع در وب نشان می دهد بسیاری از ابزارهای دیگر، مثل  Comcast و AT & T برنامه های تست سرعت خود را ارائه داده اند.

با استفاده از اسپید تست در رایانه شما، کار کردن با آن و بازدید از وب سایت و کلیک روی دکمه «شروع آزمون» ساده است.

چگونه سرعت اینترنت خود را تست کنیم؟

در گوشی هوشمند یا تبلت، برنامه های Speedtest.net رایگان در دسترس هستند. آنها را از فروشگاه برنامه انتخابی خود دانلود کنید، آنها را راه اندازی کنید و سرعت خود را آزمایش کنید.

به خاطر داشته باشید، اگر گوشی هوشمند شما به یک شبکه Wi-Fi وصل شده باشد، برنامه سرعت شبکه WI-Fi را آزمایش می کند. از شبکه Wi-Fi جدا شوید و شبکه داده های گوشی هوشمند خود را هم آزمایش کنید.

هشدار: با استفاده از هر گونه برنامه تست سرعت شامل بارگیری و آپلود برخی از داده ها می شود. اگر تعداد محدودی از دیتاهای تلفن همراه خود را داشته باشید، این مقدار محاسبه می شود.

این برنامه با تلاش برای بارگیری و بارگذاری داده ها در حداکثر سرعت چندین ثانیه، به حداکثر رساندن اتصال شما عمل می کند.

این می تواند حداکثر تا 20 مگابایت اطلاعات را در هر تست سرعت و یا حتی بیشتر استفاده کند – اتصال سریعتر شما، اطلاعات بیشتری از آن را استفاده خواهد کرد. این را در نظر بگیرید.

بله، وب سایت ها و برنامه های تست سرعت دیگری هم وجود دارد.

اما همه ی آنها به روش مشابه کار می کنند – آنها سرورهای بسیار سریع و مجاور را ارائه می دهند که تلاش می کنند حداکثر ارتباط شما را ثبت کنند…

در شرایط ایده آل، آنها میتوانند به شما یک برآورد دقیق از سرعت اتصال شما در هنگام آپلود و دانلود را ارائه دهند.

هم چنین شما می توانید جهت بالا بردن سرعت اینترنت خود از سرویس های افزایش سرعت ایرانی استفاده کنید. ما گادپینگ را برای این مورد به شما پیشنهاد می کنیم.

گادپینگ یک سرویس V-P-N ایرانی است و مخصوص کاربران ایرانی طراحی شده است. می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات تکمیلی را بخوانید :

سرویس افزایش سرعت اینترنت

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *