پروپینگ، یک سرویس کاهش پینگ واقعی

پروپینگ، یک سرویس کاهش پینگ واقعی

 

پروپینگ، یک سرویس کاهش پینگ واقعی

پروپینگ، یک سرویس کاهش پینگ واقعی

 

مدیریت سایت توسط آرین حاجی قاسم عطار – 02165571238

سرویس کاهش پینگ یک راه حل آسان برای کاهش پینگ در بازی های آنلاین میباشد

پروپینگ، یک سرویس کاهش پینگ واقعی..

 

فیکس کردن لگ در سرور

 

حتی اگر شما بسته اینترنت خود را ارتقا داده اید یا از یک IP ثابت استفاده کرده اید، چند گزینه دیگر وجود دارد که می توانید از آن برای کاهش مجاز لگ و پینگ در بازی های آنلاین استفاده کنید. این شامل باز کردن پورت و پورت حمل و نقل است. با این حال، بهترین راه حل برای این مسئله این است که به یک اتصال اترنت وصل شوید.

این بدان علت است که بازی کردن بازی های ویدئویی آنلاین بر روی اتصال بی سیم نیز باعث مسائل مانند لگ و پینگ می شود. بنابراین، برای خلاص شدن از این، ما به شدت توصیه می کنیم که شما اتصال خود را به یک اتصال سیمی تغییر دهید.

 

پروپینگ، یک سرویس کاهش پینگ واقعی

یکی دیگر از راه حل هایی است که می تواند مشکلات شما را حل کند. این سرویس کاهش پینگ بازی واقعی است. اگر شما تمام اصلاحاتی که در بلاگ ما ذکر شده را امتحان کرده اید، اما نتوانسته اید مشکل پینگ و تاخیر را حل کنید، سرویس دهنده اینترنت خود را بررسی کنید Internet Service Provider (ISP).

در حالی که اتصال اینترنتی شما ممکن است برای شما مفید باشد، پیکربندی مورد استفاده توسط ISP شما ممکن است به علامت بازی آنلاین محدود نشود. اینترنت پرسرعت معمولا قبل از ارسال داده بازی به سرور، از مسیرهای سرور یا سرورهای relay اضافی استفاده می کنند. از اینرو، در بازی های آنلاین اغلب وقفه های غیر ضروری وجود دارد، و این ممکن است یکی از دلایلی باشد که شما در بازی ها با شکست روبرو هستید.

 

در پرو پینگ ، ما چندین مورد از وقوع تاخیر را طی کرده ایم و بازیکنان بازخورد مثبتی در مورد حل مسئله تاخیر با پرو پینگ داشته اند. با استفاده از شبکه ای از بیش از 100 سرور اختصاصی دارد، پرو پینگ اطمینان حاصل خواهد کرد که داده های بازی شما به بهترین نحو ممکن به سرور می رسند. این به شما کمک می کند تا مشکلات مربوط به تاخیر را کاهش دهید. اکنون در پرو پینگ ثبت نام کنید و مشکلات مربوط به تاخیر را برای همیشه فراموش کنید.

در آینده نزدیک مقدار زیادی از اصلاحات و راه حل ها را برای مقابله با تاخیر ارائه خواهیم کرد. تا آن زمان، در زیر توضیح دهید و به ما اطلاع دهید آیا این راهنما برای شما مفید بود یا خیر. اگر هنوز در معرض بحران پینگ و لگ هستید، به بخش نظرات ما اطلاع دهید. ما بهترین ها را برای شما به ارمغان می آوریم تا برای شما یک راه حل مناسب در اسرع وقت پیدا کنیم.

 

سرویس کاهش پینگ پروپینگ

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *