منظور از زمان پاسخ، تأخیر و پینگ چیست؟

منظور از زمان پاسخ، تأخیر و پینگ چیست؟

 

منظور از زمان پاسخ، تأخیر و پینگ چیست؟

 

منظور از زمان پاسخ، تأخیر و پینگ چیست؟


تأخیر در واقع پیامی است که یک رایانه به سرور می فرستد تا وضعیت آن را بررسی کند و پاسخ دهد که آیا سرور آنلاین است یا خیر. به طوری که انتقال داده بین دو می تواند آغاز شود.

پینگ اندازه گیری تاخیر یک سیستم از نظر MS (میلی ثانیه) است که همچنین به عنوان زمان پاسخ شناخته می شود (response time).

در حال حاضر تعریف زمان پاسخ را می توان از پینگ به عنوان زمانی که داده ها برای رسیدن از کامپیوتر به سرور و بازگشت به کامپیوتر مشتق شده است را بیان کرد.

 

آیا پروپینگ کاربر پسند است؟

 

پروپینگ برای نصب و استفاده با بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز بسیار آسان است. رابط کاربری پروپینگ با در نظر گرفتن بدون هیچ زحمتی که بازیکنان باید از طریق اتصال به سرورهای بازی انجام دهند، ساخته شده است. به همین دلیل است که رابط کاربری پروپینگ بسیار ساده و بصری است که گیمر ها می توانند در کمتر از یک دقیقه به سرور مورد علاقه خود متصل شوند.

همه ی چیزیکه باید انجام دهید این است که پروپینگ را باز کنید، سروری که میخواهید بازی کنید را انتخاب کنید و فقط CONNECT شوید. این فقط در مورد آن است فقط پروپینگ را دانلود کنید و خودتان این احساس را تجربه کنید!

 

چگونه می توانم پروپینگ را دریافت کنم؟


لینک پروپینگ را می توان در اینجا دریافت کرد.

 

آیا پرو پینگ محدود به کامپیوتر است؟

 

پرو پینگ محدود به کامپیوتر نیست این بدان معنی است که شما می توانید از حساب پروپینگ خود در خانه، دانشگاه، دفتر و هر جایی که مورد علاقه شما است استفاده کنید.

تمام چیزی که نیاز دارید نرم افزار پروپینگ در کامپیوتری است که می خواهید بازی کنید و از اعتبار حساب کاربری خود برای ورود به پروپینگ استفاده کنید. پروپینگ از هر نقطه از جهان قابل دسترسی است تا به شما کمک کند تا بازی آنلاین خود را به طور کامل تجربه کنید.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *