سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ بخش سوم

سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ بخش سوم

آیا پروپینگ از گیمی که من بازی می کنم پشتیبانی می کند؟

سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ بخش سوم

 

پروپینگ هنوز به درستی کار نمی کند باید چکار کنم؟

 

پروپینگ دارای تیم کامل پشتیبانی برای حل مشکلات شماست. اگر نتایجی را که میخواهید دریافت نکردید، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و تجربه خود را با تیم پروپینگ به اشتراک بگذارید. متخصصان پشتیبانی ما تقریبا همه ی خدمات را انجام می دهند تا مطمئن شوید که شما از پروپینگ بهره مند خواهید شد.

 

آیا پروپینگ از گیمی که من بازی می کنم پشتیبانی می کند؟

 

شما می توانید به بخش بازی های پشتیبانی شده سر بزنید تا ببینید آیا بازی مورد علاقه شما لیست شده است یا خیر. در حالی که پروپینگ از تمام بازی های اصلی پشتیبانی می کند، نگران اسم بازی خود در لیست پشتیبانی نباشید.

به سادگی به قسمت تماس با ما بروید و بازخورد خود را در مورد بازی هایی که میخواهید پروپینگ پشتیبانی کند بازگو کنید. 

با بیان کردن بازخورد خود احساس راحتی کنید و با ما در میان بگذارید. قطعا پشتیبانی در پروپینگ با نظرات شما رشد خواهد کرد.

 

چه سرورهایی باید هنگام اتصال از طریق پروپینگ انتخاب کنم؟


هنگامی که شما با اتصال به یک بازی از طریق پروپینگ وصل می شوید، مهم است که بدانید که به کدام منطقه / سرور /  یا قلمرو متصل شوید.
اگر چه پروپینگ، اتصال سرور به تقریبا در هر نقطه از جهان را فراهم می کند، توصیه می شود که به سرور بازی متصل شوید که نزدیک ترین مکان به شما را دارد تا پینگ کمتری دریافت کنید. به عنوان مثال، اگر شما در سرورهای اروپایی بازی میکنید و در استرالیا ساکن هستید، شما یک پینگ نرمال از قبیل 300 میلی ثانیه  دارید. با این حال، هنگامی که شما با پروپینگ به سرور بازی متصل می شوید، کاهش ping را تا 60٪ متوجه خواهید شد.

همچنین ممکن است یک مورد وجود داشته باشد که پروپینگ ممکن است پینگ شما را در برخی نقاط کاهش ندهد؛ اما این تنها زمانی اتفاق می افتد که اتصال سرور واقعا از سرویس پروپینگ خود دور باشد یا سرور بازی واقعا مشکلی دارد.

برای کمک به شما در این زمینه توصیه شده است که شما ابتدا پینگ خود را بر روی تمام سرورهای بازی چک کنید و پس از اتصال به پروپینگ بررسی کنید. به این ترتیب، تفاوت های قابل مشاهده در پینگ را می بینید و سپس می توانید سرور با کمترین پینگ را انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید پروپینگ را انتخاب کنید بهترین سرور ممکن برای شما از طریق ویژگی انتخاب سرور توصیه می شود و تمام کاری شما باید انجام دهید فقط کلیک بر روی دکمه CONNECT است.
تگ ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *