رفع پینگ و لگ Battleborn در ایران بخش دوم

رفع پینگ و لگ Battleborn در ایران بخش دوم

رفع پینگ و لگ Battleborn در ایران بخش دوم

لینک بخش دوم

رفع پینگ و لگ Battleborn در ایران بخش دوم …

پرو پینگ دارای سرورهای اختصاصی است که سرعت اتصال سریع را به سرور بازی Battleborn تسهیل می کند و در نتیجه لگ بازیکنان Battleborn ایرانکاهش می یابند. با انتخاب مسیرهای بهینه سازی شده، می توانید از انتقال و ترافیک آنلاین در هنگام انتقال داده های بازی جلوگیری کنید. علاوه بر این، گذر از طریق یک مسیر اختصاصی نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته که داده های بازی شما را برای رسیدن به سرور بازی کاهش می دهد و بازیکنان Battleborn ایران را عقب می اندازد.

اتصال به اینترنت Battleborn در ایران

اگر از یک اتصال به اینترنت پهنای باند در ایران استفاده می کنید، چیزی است که شما معمولا با آن روبرو می شوید. اتصال اینترنت فیبر نوری بسیار سریعتر است زیرا سرعت انتقال سریع سرعت رعد و برق را فراهم می کند. این موارد کمبود در Battleborn ایران را کاهش داد.


اگر با مسائل دانلود با Battleborn مواجه شدید بهتر است که محل سرور خود را تغییر دهید و سپس دوباره بارگیری کنید. این کار معمولا جواب می دهد.

ارور راه اندازی اولیه بازی Battleborn

این مشکل همچنین در زمان بتا این بازی ظاهر شد. با این حال، به نظر می رسد که توسعه دهندگان بازی این مسئله را حل کرده اند. اگر هنوز با این مشکل رو به رو هستید، ابتدا بتا را حذف کنید و سپس بازی را مجددا نصب کنید. این کار قطعا باید برای شما کار کند!

پرو پینگ – راه حل متوقف شدن لگ در Battleborn

 در بیشتر موارد، انتخاب یک سرور بهینه مانند pro Ping می تواند بلافاصله پس از بازی Battleborn شما را خدشه دار کند.

pro Ping با استفاده از تکنیک های مسیریابی بهینه سازی شده برای انتقال داده های بسته ای، تعداد هپ ها را که داده های بسته را برای رسیدن به سرور بازی Battleborn کاهش می دهد، استفاده می کند. بنابراین، اگر شما در نظر بگیرید که در حال حاضر سرورهای Battleborn ایران وجود ندارد، استفاده از پروپینگ، بهترین پاسخ شما به تاخیر در Battleborn است.

تلاش برای انجام مراحل ذکر شده در بالا، قطعا شما را از زوال Battleborn در ایران همراه با مسائل مربوط به کانکشن متصل خواهد کرد. شما همچنین می توانید از تجربه بازی های صاف لذت ببرید بدون اینکه نیاز به درک دقیق جزئیات بصری داشته باشید.

کاهش پینگ بازی Battleborn

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *