رفع لگ بالا در بازی World of Warcraft بخش چهارم

رفع لگ بالا در بازی World of Warcraft بخش چهارم

 

 

 

رفع لگ بالا در بازی World of Warcraft بخش چهارم

رفع لگ بالا در بازی World of Warcraft بخش چهارم

 

لینک بخش سوم

 

راه حل چهارم: اتصال به اینترنت خود را بهینه کنید

اتصالات بی سیم وای فای می تواند بسیار ناپایدار است، به خصوص از نظر سرعت، به همین دلیل است که برای همه در بازی های آنلاین توصیه نمی شود. اگر از یک اتصال بی سیم استفاده می کنید، ببینید که آیا می توانید اتصال خود را به یک دستگاه سیمی تغییر دهید.


اگر هر برنامه ای که به طور دائمی در اینترنت در حال اجرا در پس زمینه در حال پخش  بازی WoW است، این برنامه ها به اتصال اینترنت و سرورهای آن دخالت می کنند.

هنگام بازی WoW، برنامه های دیگری را که نیاز به اتصال به اینترنت دارند، ببندید.


چرخه قدرت اینترنت روتر / مودم خود را تنظیم مجدد کنید- به سادگی آن را از منبع برق جدا کنید، 1-2 دقیقه منتظر بمانید، آن را دوباره وصل کنید و آن را روشن کنید.

  مودم شما می تواند مسائل مربوط به اتصال را حل کند، به خصوص هنگام از دست دادن بسته در هنگام انتقال داده ها.


  منوی شروع را باز کنید، cmd را سرچ کنید. با کلیک راست بر روی نتیجه جستجو با عنوان cmd و کلیک بر روی اجرا به عنوان مدیر،  ipconfig / flushdns را در Command Prompt تایپ کنید و Enter را فشار دهید. شما ممکن است مشکلات مربوط به اتصال در بازی WoW را تجربه کنید زیرا DNS شما به درستی پیکربندی نشده است و باید آن را رفع کنید.


تنظیمات شبکه خود را در بازی تنظیم کنید تا ببینید آیا مشکل حل می شود – در هنگام بازی World of Warcraft، دکمه ی ESC را فشار دهید، روی System> Network کلیک کنید و گزینه Optimize Network for Speed ​​را انتخاب کنید اگر از یک اتصال به اینترنت استفاده می کنید یا اگر از یک اتصال به اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنید، آن را علامت بزنید.


اگر شما برای استفاده از این بازی از یک اتصال ماهواره ای یا تلفن همراه به اینترنت استفاده می کنید، به یک جایگزین با ثبات تر تغییر دهید.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *