آیا VPN بر روی پینگ تاثیر می گذارد؟

آیا VPN بر روی پینگ تاثیر می گذارد؟

 

آیا VPN بر روی پینگ تاثیر می گذارد؟

 

آیا VPN بر روی پینگ تاثیر می گذارد؟

در اغلب موارد، زمان پینگ ناچیز است زیرا سرعت اتصال اینترنتی شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. این بدان معناست که حتی اگر پینگ شما بسیار زیاد باشد، سرعت اتصال اینترنتی شما هنوز هم بسیار خوب است و به شما امکان می دهد تا اطلاعات را با کمترین زمان و بدون مشکل دانلود یا آپلود کنید.

اگر هنگام استفاده از VPN یا اینترنت به طور کلی نیاز به کم کردن پینگ داشته باشد، هنگام ثبت نام در سرویس VPN باید عوامل زیادی را مورد توجه قرار دهید.

به طور خاص، معمولا شما نیاز به اتصال به سرور نزدیکترین محل جغرافیایی خود دارید.

برای مثال، اگر شما در حال حاضر در فرانسه هستید، بهترین سرور ممکن برای اتصال به شما، فرانسه است. اگر شما یک سرور را در ایالات متحده آمریکا یا آسیا انتخاب می کنید، زمانی که اتصال اینترنت شما به سروری در ایالات متحده آمریکا / آسیا وصل می شود، وب سایت شما برای دسترسی به آن تلاش زیادی خواهد کرد، و افزایش قابل ملاحظه ای در افزایش پینگ را تجربه خواهید کرد.

اگر قبلا سرویس خود را قبلا خریداری کردید و تجربه پینگ بد دارید، لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

 

1. اتصال به VPN

2. به وب سایت www.speedtest.net بروید و در حالی که VPN فعال است، سرعت سنجی را انجام دهید.

3. هنگامی که نتایج را مشاهده کردید، آن را ضبط کنید و VPN را قطع کنید.

4. بدون رفرش صفحه، لطفا یکبار دیگر سرعت را امتحان کنید.

تست بالا به شما سرعت دانلود و آپلود و همچنین پینگ بین شما و سرور انتخاب شده را در حالی که به سرویس VPN  متصل هستید و در حالی که سرویس قطع شده است، نشان میدهد.

هنگامی که مشکل بالا را داشته اید، لطفا با تیم پشتیبانی ما ( پروپینگ ) تماس بگیرید و ما برای کمک به شما بیشتر تلاش خواهیم کرد.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *