آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3 بخش سوم

آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3 بخش سوم

 

 آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3 بخش سوم

 

آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3 بخش سوم

 

سرویس کاهش پینگ پرو پینگ: خداحافظی با لگ در Diablo 3


لینک بخش دوم


از سوی دیگر، پروپینک نیز در آخر به کاهش پینگ بازیکنات در دیابلو 3 کمک می کند. این کار با دادن یک مسیر اختصاصی به بازیکنان دیابلو 3 با استفاده از پرو پینگ انجام می شود. روش مسیریابی اطمینان حاصل می کند که بازیکنان Diablo 3 می توانند به سرورهای بازی خود متصل شوند به ترتیبی که حداقل فاصله را دارا باشد….

از لحاظ فنی، پروپینگ اطمینان می دهد که حداقل فاصله بین کامپیوتر و سرور بازی امکان پذیر باشد و در نتیجه یک اتصال بازی قوی تر با کاهش تاخیر و پینگ ایجاد می شود.

 آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3 بخش سوم

 

با ارائه تصویری که در بالا نشان داده شده است، ما می خواستیم به شما ایده چگونگی کار در هنگام اتصال به سرور Diablo 3 را از طریق پرو پینگ ارائه دهیم. فاصله بازی سرور یکی از دلایل رایلی است که بازیکنان Battle.Net در بازی با Diablo 3 دارای لگ هستند.

اما با کمک پروپینگ می توانید این تاخیر را تا 60٪ با سرورهای استراتژیک خود در سراسر جهان کاهش دهید. علاوه بر این، مشکلات احتمالی تراکنش داده ها و از دست رفتن بسته نیز به حداقل می رسد، زیرا این اتفاق به دلیل اینکه ISP با بارهای ترافیکی پر شده است اتفاق می افتد.

با داشتن پرو پینگ در کنار خود دسترسی به یک مسیر اختصاصی VIP را برای شما در بزرگراه اینترنت ایجاد می کند. شما می توانید پروپینگ را خودتان امتحان کنید و ببینید چه چیز تعجب برانگیزی را می تواند در دنیای بازی آنلاین برای شما به ارمغان بیاورد. برای اطلاعات بیشتر، وب سایت رسمی پروپینگ را ببینید.

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *