کاهش پینگ در بازی csgo بخش دوم

کاهش پینگ در بازی csgo بخش دوم

مشاهده بخش اول

کاهش پینگ در بازی csgo بخش دوم

شما می توانید لگ  را به طور قابل توجهی در بازی csgo کاهش دهید، به شرطی که تنظیمات گرافیکی خود را در بازی پایین تر بیاورید تا جایی که بازی به چشم خوب به نظر برسد در حالی که بار زیادی در کامپیوتر شما ایجاد نمی کند. اگر پس از انجام این کار همچنان لگ ادامه دارد و هنوز هم مطمئن هستید که مشکل از کارت گرافیک شما است، به شدت توصیه می کنیم که به کارکنان پشتیبانی فنی از جایی که کامپیوتر خود را خریداری کرده اید مراجعه کنید.

کاهش پینگ در بازی csgo بخش دوم

تنظیمات شبکه نت ورک

اگر تنظیمات شبکه مناسب را انجام داده باشید، در داخل و خارج از بازی بسیار کمک کننده خواهد بود. اگر تنظیمات به درستی انجام نشده است، حتی اگر اتصال به اینترنت خوبی داشته باشد، می تواند به طور جدی از بین برود.


در اینجا برخی از دستوراتی را ارائه می دهیم که باید بدانید:

rate
cl_interp_ratio
cl_interp
cl_cmdrate
cl_updaterate

rate

نرخ محدودیتی است که پهنای باند دانلود باید به CSGO داده شود. در Bytes اندازه گیری شده است، نرخ پیش فرض CSGO 80،000 است. و حداکثر مقدار آن 128000 است. بنابراین، مگر اینکه شما در حال اتصال به یک بازی با dial-up connection هستید، که ما فکر نمی کنیم. پس شما باید value خود را در 128000 تنظیم کنید.

مقدار توصیه شده: rate 128000


cl_cmdrate

تعداد بسته هایی که توسط رایانه شما به سرور بازی ارسال می شود. مقدار پیش فرض آن 64 است و حداکثر آن 128. اگر اف پی اس شما در بازی  100+ FPS است، value خود را به 128 تنظیم کنید، در غیر اینصورت مثل قبل باقی می ماند.

مقدار توصیه شده: cl_cmdrate 64


cl_updaterate


این تعداد بسته هایی است که کامپیوتر شما از سرور دریافت می کند. همانند cl_cmdrate، مقدار پیش فرض 64 است و در 128 محدود می شود. اطمینان حاصل کنید که value مشابه ای را در cl_cmdrate داشتید انتخاب کنید.

مقدار توصیه شده: cl_updaterate 64

کاهش پینگ در بازی csgo

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *