کاهش پینگ در بازی csgo بخش اول

کاهش پینگ در بازی csgo بخش اول

 

 

 

کاهش پینگ در بازی csgo بخش اول

لگ در CSGO مثل یک نبرد بی پایان به نظر می رسد که هر بازیکن باید با آن مبارزه کند. گاهی اوقات پینگ در بازی CSGO بسیار نا امید کنده است به طوری که بازیکنان حتی احساس نمی کنند که مشغول بازی هستند. امروز ما یک راهنمای مختصر دیگر در مورد چگونگی کاهش پینگ در این بازی را ارائه می دهیم. این مراحل آسان را با ما دنبال کنید. اگر چه روش واضح و مشخصی براي کاهش پینگ و لگ وجود ندارد، اما روشهاي مختلفي وجود دارد که ميتوان از آن براي ايجاد تجربه بهتر در بازی CSGO استفاده کرد.

 

کاهش پینگ در بازی csgo بخش اول

 

 

مشکلات کانکشن


ابتدا اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت شما به اندازه کافی برای بازی مناسب است. همانطور که همیشه پیشنهاد می شود، اولین کاری که ممکن است برای کاهش لگ در این بازی انجام دهید،اتصال اینترنت خود را با سیم وصل کنید. در مرحله دوم، اگر چه کاملا مشخص است، اما همیشه به یاد داشته باشید که دانلود های نرم افزاری و یا برنامه های کاربردی که ممکن است پهنای باند شما را تحریک کند را ببندید.

حالا که شما در بخش اولیه هستید؛ وقت آن است که علت دقیق مشکل خود را بدانید. از آنجایی که راه های زیادی وجود دارد که می توانید پینگ را در بازی CSGO کاهش دهید، به این معنی است که راه های زیادی وجود دارد که تجربه خوب بازی را خراب کند.

کانفیگ سخت افزار

اگر شما فکر می کنید مشکل شما  پرش در بازی است  احتمالا  ممکن است بخواهید چشم خود را به کارت گرافیک بدوزید.

کارت های گرافیکی مانند خون برای بازی شما هستند. اگر سخت افزار / نرم افزار گرافیکی شما به سطح مطلوب نرسیده باشد، باعث پینگ و لگ و سایر مشکلات مرتبط با آن می شود. اطمینان حاصل کنید که کارت گرافیک شما با آخرین نسخه های درایور به روز شود. یک چیز دیگر وجود دارد که اگر چه بسیار مهم است، اما بسیاری از افراد به علت تنبلی از آن چشم پوشی می کنند. و این پاکسازی مناسب کامپیوتر شما است. به یاد داشته باشید، گرد و غبار بدترین دشمن کامپیوتر شما است. برای اطمینان از تهویه هوای مناسب، کامپیوتر خود را هر ماه از داخل تمیز کنید.

و در حالی که همه ما دوست داریم بازی CSGO را با حداکثر تنظیمات ممکن بازی کنیم، اما این کار گزینه خوبی نیست.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *