کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش دوم

کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش دوم

 

کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش دوم

 

لینک بخش اول

 

کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش دوم…

همانطور که همه شما می دانید Slither.io یکی از بازی های پرطرفدار است که محبوبیت خود را به سرعت به دست آورد. Slither.io اساسا ترکیبی از Agar.io و بازی قدیمی مارک نوکیا است.

یکی از بازی های مورد علاقه من Slither.io است و من با یک مشکل مواجه شدم که “LAG” بود. هیچ کس دوست ندارد بازی آن لگ داشته باشد درست است ؟، هیچ کس دوست ندارد به آهستگی و کند بازی کند…

فایرفاکس

بر روی دکمه منو کلیک کنید و History را انتخاب کنید
و بعد گزینه Clear History را پاک کنید.
تمام شده!

 


از حالت ناشناس استفاده کنید Incognito Mode

 

حالت ناشناس در اصل به عنوان مرور خصوصی شناخته می شود که در آن افزونه، تم ها یا هر افزونه دیگر بارگیری نخواهد شد و به راحتی فهرست خواهید کرد. تمام مرورگر ها این ویژگی را دارند. اگر از Google Chrome استفاده می کنید، به طور همزمان دکمه CTRL + SHIFT + N را فشار دهید. پس از آن اگر شما یک کاربر فایرفاکس هستید، می توانید گزینه مرور خصوصی را در تنظیمات خود پیدا کنید. اگر از بعضی از مرورگرهای دیگر استفاده می کنید، لطفا به تنظیمات خود نگاه کنید تا گزینه Private Browsing را پیدا کنید.


حالت کم کیفیت را فعال کنید


فعال کردن حالت لغزش با کیفیت پایین برای رفع خستگی
در صفحه اصلی Slither.io میتوانید یک گزینه در بالا سمت راست صفحه را برای تغییر تنظیمات گرافیکی خود ببینید. بنابراین اگر شما با لگ در بازی همراه هستید، اگر از حالت کم کیفیت استفاده کنید. می تواند مشکل را حل کند.


بازی در سایر مرورگرها

 

گاهی اوقات مرورگر شما ممکن است تلاش کند تا چنین بازی FPS را بارگیری کند. بنابراین،  به مرورگرهای دیگر بروید. تا آنجا که من این بازی را انجام دادم، این بازی در گوگل کروم بسیار خوب عمل می کرد و مشکلات زیادی وجود داشت که در این مرورگر نبود. اگر از هر گونه مرورگر دیگر مانند FireFox، Safari، Microsoft Edge، و غیره استفاده می کنید، لطفا از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید….

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *