کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش اول

کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش اول

 

 

کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش اول

 

 

کاهش لگ در بازی آنلاین Slither.io بخش اول

 

همانطور که همه شما می دانید Slither.io یکی از بازی های پرطرفدار است که محبوبیت خود را به سرعت به دست آورد. Slither.io اساسا ترکیبی از Agar.io و بازی قدیمی مارک نوکیا است.

یکی از بازی های مورد علاقه من Slither.io است و من با یک مشکل مواجه شدم که “LAG” بود. هیچ کس دوست ندارد بازی آن لگ داشته باشد درست است ؟، هیچ کس دوست ندارد به آهستگی و کند بازی کند…

من به خاطر لگ در این بازی به شدت نا امید شده بودم چون شما می دانید Slither.io باید با تمرکز کامل و با کنترل بازی شود. اما لگ باعث می شود که این بازی حساس به شدت سخت شود.

در ابتدا فکر کردم که من تنها کسی بودم که با این مسئله مواجه بودم اما بعدا متوجه شدم که بسیاری از دوستانم نیز این مشکل را در Slither.io مطرح کرده اند. من سعی کردم روش های مختلفی را برای حل مشکل لگ در slither.io امتحان کنم. در این مقاله، شما قادر به حل مسئله لگ در بازی Slither.io در Android، ویندوز و مک هستید…

 

 

رفع مشکل لگ Slither.io در آندروید

 

من در این بازی بیشتر از گوشی هوشمند خود استفاده می کردم تا راحت تر بشود، اما این مشکل لگ باعث شد من ببازم  وقتی که در رتبه پنجم در leaderboard قرار گرفته بودم. خوب، در اینجا چند روش است که باید تا آن را بر روی دستگاه اندروید خود دنبال کنید تا لگ شما کاهش یابد.

پاک کردن اپ دیتا Slither.io

 

گاهی اوقات به دلیل حافظه پنهان کش و سایر داده ها، شما با  مسئله لگ مواجه خواهید شد. بنابراین شما نیاز به پاک کردن داده ها از برنامه Slither.io دارید. برای انجام این کار، دستورالعمل های داده شده را دنبال کنید.

به Settings بروید و روی Apps ضربه بزنید
اکنون به تب «All» ضربه بزنید
Slither.io را سرچ کنید
بر روی آن ضربه بزنید و حالا گزینه Clear data را می بینید و روی آن ضربه بزنید
حالا شما آن را فیکس کردید

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *