چگونه پینگ را در بازی League of Legends کاهش دهیم؟

چگونه پینگ را در بازی League of Legends کاهش دهیم؟

 

 

 

 

چگونه پینگ را در بازی League of Legends کاهش دهیم؟

League of Legends به معنای واقعی کلمه بیشترین بازیکن در جهان را دارد. با 27 میلیون بازیکن که روزانه به سرورهای آن وارد می شوند، جای تعجب نیست که برخی از ما تجربه ی لگ و پینگ را در بازی League of Legends داشته باشیم.

 

در این جا راهکارهایی برای کاهش پینگ در بازی League of Legends را ارائه می دهیم:

 

مرحله اول: انتقال به اترنت

 

 

وای فای در بازی، Ethernet پایین تری دارد! WiFi می تواند غیر قابل پیش بینی بودن را برای بازی مهیا کند و می تواند ارتباط شما با سرورهای ضد شورش را کاهش دهد. اتصال به اینترنت از طریق شبکه اترنت پیوند پایدارتری را بین کامپیوتر شما و سرورهای بازی برقرار می کند که امکان وقفه در آنها بسیار کمتر است. در حالی که اتصال کابل Ethernet به روتر شما همیشه امکان پذیر نیست.

مرحله دوم: بهینه سازی رایانه شما برای League

 

League of Legends برای صحنه های بازی PC جدید نیست. با توجه به این که در اکتبر 2009 منتشر شد، به دستگاه بازی مدرن تری نیاز ندارد، اما همیشه ایده آل است که برای بازی سیستم عاملی داشته باشید که به درستی کار می کند و به طور کامل به روز شده است. علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که درایور گرافیک شما به روز یا آپدیت می شود. شما همچنین می توانید از طریق بسته شدن برنامه های پس زمینه رایانه خود که برای League of Legends ضروری نیست، کارایی کامپیوتر خود را افزایش دهید. وب سایت ها، دانلود ها، و ویدئو و یا حتی جریان موسیقی همه باعث فشارهای غیر ضروری و استفاده از منابع محاسباتی با ارزش در کامپیوتر شما می شوند. اجازه دهید تمرکز کامپیوتر شما بر روی اجرای بازی باشد تا بتوانید برنده شوید.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *