پروپینگ چگونه کار می کند؟ (امنیت پروپینگ)

پروپینگ چگونه کار می کند؟ (امنیت پروپینگ)

 

پروپینگ چگونه کار می کند؟ (امنیت پروپینگ)

پروپینگ چگونه کار می کند؟ (امنیت پروپینگ)

 

پروپینگ چگونه کار می کند؟

به طور واضح ، پروپینگ داده های بازی شما را به سرورهای بهینه ی بازی هدایت می کند. این کار از طریق مسیریابی های اختصاصی و سرورهایی انجام می شود که ترافیک بازی را محدودتر می کنند و مسیر قابل اعتمادتری را برای افزایش زمان بازپخش سرور بازی به زمان پاسخ سرور ارائه می دهند.
برای اینکه آن را ساده کنید، تصور کنید که خودتان رانندگی می کنید و جاده ای با ترافیک سنگین پیش روی خود داشته باشید و سعی می کنید مسیری خلوت پیدا کنید تا بتوانید سریع تر به مقصد خود برسید اما لاینی که باز باشد وجود ندارد. اکنون تصور کنید که یک بزرگراه جداگانه پیدا می کنید که خالی است، فقط منتظر است تا شما با سرعت 200 مایل در ساعت رانندگی کنید و سریعتر به مقصد خود برسید.
این همان کاری است که پروپینگ با دادن راهی برای داده های بازی شما هنگام اتصال به سرور بازی انجام می دهد. در نتیجه، اتصال فوق العاده سریع به سرورهای بهینه سازی شده برای بازی تا 60٪ کاهش در زمان پینگ، لتنسی پایدار، بهبود بازی در واکنش و تجربه بازی آنلاین پر سرعت را به شما می دهد.

آیا پروپینگ برای استفاده امن است؟

بله، پروپینگ کاملا امن است. پروپینگ با فعالیت های غیر مرتبط در بازی شما دخالت نمی کند. بلکه اطلاعات بازی شما را شناسایی می کند و تنها بسته های بازی را از طریق شبکه بهینه سازی شده بازی ارسال می کند. بقیه بازی جای خود باقی می ماند. کار پروپینگ  با توجه به شباهت به آنچه VPN انجام می دهد این است که یک مسیر جداگانه و امن برای حضور آنلاین شما ارائه می دهد. با این حال، بر خلاف VPN، پروپینگ آدرس IP اصلی شما را سالمنگه می دارد به طوری که شما در سرورهای بازی bann نمی شوید.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *