همه چیز در مورد دستور پینگ PING Command

همه چیز در مورد دستور پینگ PING Command

همه چیز در مورد دستور پینگ PING Command

همه چیز در مورد دستور پینگ PING Command

 

همه چیز در مورد دستور پینگ PING Command : تمام مدیران شبکه و متخصصان فناوری اطلاعات با دستور ping به خوبی آشنا شده اند. این یک فرمان ذخیره صرفه جویی برای بررسی اتصال پایه بین دو میزبان مانند هاست به سرور یا هاست به هاست است.

بیایید جزئیات بیشتری را بررسی کنیم:

 

پینگ چیست و چگونه کار می کند؟

 

PING مخفف Packet InterNet Groper است. یک ابزار یا برنامه برای تعیین اینکه آیا یک آدرس IP خاص یا هاست/ سرور از شبکه شما قابل دسترسی است یا نه.

ابزار پینگ معمولا برای بررسی خطاهای شبکه و برای تشخیص این مشکل استفاده می شود. این مکانیسم کار ساده است اما باعث صرفه جویی است. این کار با ارسال یک بسته به آی پی آدرس / هاست/ سرور مشخص شده و منتظر پاسخ از آن هاست و اندازه گیری تاخیر آن پاسخ است.که به عنوان تاخیر یا لتنسی نیز شناخته شده است.

 

بنابراین، می توانید بدانید که آیا هاست از شبکه شما قابل دسترسی است یا خیر، و بعد از فرستادن یک درخواست PING به سرعت پاسخی از آن هاست دریافت می کنید.

پینگ سریع یا زمان تاخیر کم به معنای اتصال بیشتر پاسخ است، به ویژه در برنامه های کاربردی که زمان حرف اول را می زند (مثل بازی های آنلاین وب). به طور معمول، پینگ در میلی ثانیه اندازه گیری می شود.

تأخیر بیشتر به این معنی است که شما با مشکلی در شبکه خود رو به رو هستید. اگر چه این تاخیر خیلی وابسته است یا مسیریابی و مکان جغرافیایی متفاوت است. اگر شما در ایالات متحده آمریکا هستید و یک هاست از ایالات متحده آمریکا را تحت فشار می گذارید، تاخیر کمتر خواهد بود.

اما اگر شما در ایالات متحده آمریکا هستید و هاست در بنگلادش است، قطعا زمان تأخیر شما با توجه به موقعیت جغرافیایی و تعداد HOP ها برای مسیریابی بیشتر خواهد بود… ادامه دارد…

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *