سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ

سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ

سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ

سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ

 

آیا پروپینگ با اتصالات اینترنت بیسیم (وای فای) کار می کند؟


بله پروپینگ با اتصال به اینترنت بی سیم یا وای فای کار می کند. اگر شما در لپ تاپ خود بازی می کنید و از طریق روتر و یا هر شبکه بی سیم به اینترنت متصل می شوید، این کار چیزی را تغییر نمی دهد.

پروپینگ مسیر داده ها را تغییر می دهد و پس از اینکه بسته های داده بازی شما به اینترنت از ISP شما ارسال می شوند، آنها را از طریق سرور اختصاصی هدایت می کند. پیوند بین رایانه شما و ISP می تواند سیمی یا بی سیم باشد.

با این حال، بهترین روش توصیه شده اتصال اینترنت شما از طریق سیم است، اگر میخواهید سرعت اتصال خود را افزایش دهید و لگ و پینگ را در بازی ها کاهش دهید.

شما می توانید با سوئیچ کردن اینترنت خود از بی سیم یا وای فای به اتصال سیمی تا 30٪ از تاخیر و لگ در بازی را کاهش دهید.

 

آیا پروپینگ برای MAC نیز موجود است؟


بله ،در حال حاضر پروپینگ برای کاربران از طریق پروتکل l2tp در دسترس است. با این حال، برای مک برنامه ی اختصاصی مانند ویندوز وجود ندارد، اما به صورت منوال میتواند انجام شود.

چرا نتایجی را که میخواهم به دست نمی آورم؟


این اتفاق به ندرت می افتد. در بعضی موارد، این اتفاق زمانی می افتد زمانی که مکان های سرور بسیار دور از محل شما هستند و پروپینگ قادر به هدایت داده های بازی از طریق مسیر جداگانه نیست، و به عنوان مسیر دوباره از داده های بازی امکان پذیر نیست.
در صورتی که این اتفاق بیفتد، گزارش خود را به پروپینگ بفرستید و پرو پینگ بهترین راه حل ممکن را پیدا می کند که به کاهش زمان تاخیر و لگ شما در بازی کمک خواهد کرد.
تگ ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *