سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ بخش دوم

سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ بخش دوم

سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ بخش دوم

سوالات متداول پینگ و سرویس پروپینگ بخش دوم

 

چرا پینگ من حتی پس از استفاده از پروپینگ هم همین طور است؟

موقعیت های بسیاری وجود دارد که در آن شما نمی توانید پینگ خود را در بازی های آنلاین کاهش دهید. یکی از دلایل اصلی منطقه ای است که در آن شما با بازی ارتباط برقرار می کنید.

چندین بار این اتفاق افتاده است که در آن بازیکنان به سرورهایی متصل می شوند که کاملا از لوکیشن آنها خارج شده اند. با پروپینگ این مشکل به وجود نمی آید. پروپینگ مسیر را به سوی سرور بازی هدایت می کند تا زمان تأخیر را کاهش دهد.

اتصال به یک سرور بازی از طریق پروپینگ است که باعث می شود هیچ تغییری در لوکیشن و دوری مسافت به دست نمی آید.

در صورت اتصال به یک سرور بازی که به طور معمول بازی می کنید. در صورتی که تاخیر شما کاهش نیافته است، می توانید در هر زمان از طریق پشتیبانی تماس برای حل مسائل خود تماس بگیرید.

 

چه چیز دیگری به غیر از پروپینگ نیاز دارم تا مسائل مربوط به لگ و پینگ را کاهش دهم؟


قبل از استفاده از پروپینگ، توصیه می شود که شما نیز تکالیف خود را انجام دهید.

بله، پروپینگ کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد اما اگر شما بازی های خود را در کامپیوتر قدیمی پدر خود انجام می دهید، به شما کمک نمی کند. مشخصات بهینه کامپیوتر شما اجازه می دهد تا شما بازی با گرافیک بالا را تجربه کنید.

در حال حاضر یک اتصال سیمی به اینترنت برای شما مناسب است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که میزان پهنای باندی که بازی های شما برای انتقال داده های بازی بین رایانه شما و سرور بازی وجود دارد چقدر است، در صورتی که پهنای باند اتصال اینترنت شما محدود باشد، به تعویق می افتد.

این به این دلیل است که اتصال شما باعث بوجود آمدن مخزن ها در کنار شما خواهد شد. بنابراین، به غیر از استفاده از پروپینگ، یک کامپیوتر مناسب و  اینترنت مناسب نیاز است.

تگ ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *