رفع پینگ و لگ Battleborn در ایران

رفع پینگ و لگ Battleborn در ایران

 

رفع پینگ و لگ Battleborn در ایران

 

Battleborn

رفع پینگ و لگ Battleborn در ایران…

فقط چند هفته از زمان انتشار بازی Battleborn گذشته است و بازیکنان در حال حاضر در مورد تاخیر دائمی و لگ در Battleborn شکایت دارند. مناطقی که به نظر می رسد که بیشترین ثبات در لگ و مزاحمت را برای بازیکنان ایجاد می کند، شامل اقیانوسیه، استرالیا و یا به طور خاص، ایران است.

بازیکنان ایران از پینگ و لگ در Battleborn و بسیاری از مسائل مربوط به اتصال در بازی شکایت دارند. به راستی گفته می شود که تاخیر Battleborn شایع و مورد انتظار است، به خصوص از آنجایی که این بازی به تازگی و هنوز هم در حال ایجاد یک شبکه سرور است. از آنجا که سرورهای Battleborn در یران وجود ندارد، برای gamers ها در ایران، این مشکل افزایش می یابد.

سرویس کاهش پینگ پروپینگ

به دلیل عدم وجود سرورهای Battleborn در ایران، بازیکنان در منطقه باید به سرورهای راه دور واقع در مناطق مختلف متصل شوند تا بتوانند بازی کنند و این منجر به لگ در Battleborn می شود. با این حال، این چیزی بود که بازیکنان ایرانی حتی در مرحله بتا می بیند.

 

بازیکنان ایران بادو نوع لگ در Battleborn روبه رو می شوند. شما هم ممکن است با وقفه سرور مواجه شوید که مربوط به اتصال اینترنتی شما یا تاخیر گرافیکی است که با سخت افزار مورد استفاده شما برای اجرای بازی ارتباط دارد.

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی توانایی برای حل این مشکل ها وجود دارد:

کمبود سرورهای Battleborn در ایران

دلیل اصلی این که بازیکنان Battleborn از ایران در معرض افت شدید هستند، به علت عدم وجود سرورها برای این منطقه است. احتمالا می توان گفت که سازنده بازی Battleborn به این منطقا توجهی نداشته و هیچ سرور دیگری برای بازیکنان در آن منطقه نصب نکرده است.

بنابراین، برای غلبه بر این مشکل، یک برنامه شخص ثالث مانند pro ping مورد نیاز است که می تواند بازیکنان را به سرورهای Battleborn ایران از طریق یک مسیر مناسب تر متصل کند و به همین دلیل مشکلات ناگهانی لگ در آنها را کاهش دهد. نمایش تصویری برای این مثال را می توان در زیر مشاهده کرد که به خوبی نشان میدهد چگونه pro ping می تواند تجربه بازی آنلاین بازیکنان Battleborn در ایران را افزایش دهد و تاخیر در بازی آنها را کاهش دهد. ادامه دارد..

رفع پینگ و لگ Battleborn در ایران

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *