رفع پینگ در League of Legends

رفع پینگ در League of Legends

رفع پینگ در League of Legends

رفع پینگ در League of Legends

رفع پینگ در League of Legends…

League of Legends یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین نسل فعلی است، با بازیکنان فعال یعنی صدها هزار، اگر نه میلیون ها نفر. از بازیکنان گاه به گاه به بازیکنان حرفه ای esports، لیگ افسانه همه آنها را دارد. با چنین محبوبیت، عاشقان بازی تمایل دارند که در صورت لگ بازی در League of Legends ، تحمل پذیری نداشته باشند. اگر شما یکی از کسانی هستید که در حال حاضر شاهد انفجار League of Legends هستید، ما برای کمک به اینجا هستیم.


لگ در League of Legends چیست؟

مهم است بدانیم که مشکل واقعی چیست و دلایل آن چیست. بنابراین، قبل از اینکه ما در رفع پتانسیل ها و راه حل ها قرار بگیریم، ابتدا به آنچه که در League of Legends پیش می آید، بپردازیم.

لگ در League of Legends به شکل های مختلفی می آید. این شامل تلفات FPS، تاخیر، رفع خطوط هوایی و بدترین امکان ممکن کند شدن League of Legends است. در حال حاضر، بر خلاف مسائل مربوط به پینگ بالا که معمولا با اتصال به اینترنت شما مرتبط است، تاخیر کمی پیچیده تر است، زیرا نه تنها از طریق اتصال به اینترنت، بلکه مسائل مربوط به تنظیمات بازی شما نیز ایجاد می شود. این شامل تنظیمات غیرقابل تنظیم یا حتی نیازهای سخت افزاری است. و شما می توانید ببینید که چقدر این بر جامعه بازیکنان تاثیر می گذارد.

در حقیقت، ممکن است به نظر برسد که تاخیر در League of Legends  به راحتی قابل حل نیست، اما راه حل های خوبی وجود دارد. برای آرام کردن همه چیز، اجازه دهید ما از الزامات سیستم League of Legends شروع کنیم. پس از ملاقات با این الزامات حداقل می توانید اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر شما قادر به انجام بازی است.

به خاطر داشته باشید که اگر به سختی از حداقل الزامات بازی رضایت داشته باشید، برخی از مسائل مربوط به تاخیری مانند تلفات FPS ناگزیر است. بنابراین، ما حداقل به نیازهای بازی توصیه شده را توصیه می کنیم نه بیشتر.

ادامه دارد…
سرویس کاهش پینگ pro Ping

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *