رفع پینگ در League of Legends بخش سوم

رفع پینگ در League of Legends بخش سوم

League of Legends بخش دوم

 

رفع پینگ در League of Legends بخش سوم

 

لینک بخش دوم

رفع پینگ در League of Legends بخش سوم…

 

چگونه می توان لگ در League of Legends را فیکس کرد؟

سرویس کاهش پینگ pro Ping

اکنون که شما همه دلایل عقب ماندگی و تاخیر را می دانید، اجازه دهید نگاهی به چند اصلاحیه بیاندازیم. ما برخی از بهترین راه حل ها را که به تعداد زیادی از بازیکنان کمک کرده است تا از مشکلات مربوط به تاخیر عبور کنند، ذکر خواهیم کرد. اگر منتظر لحظه ای که بتوانید بدون هیچگونه تاخیر بازی League of Legends را انجام دهید، باشید زیرا زمان آن فرا رسیده است. راه حل های زیر را بررسی کنید و لگ و تاخیر و پینگ در این بازی را از بین ببرید.

 

محدود کردن برنامه های پس زمینه

در مطلب قبل، ما در مورد چک کردن Task Manager خود برای بی نظمی در عملکرد کامپیوتر شما ذکر شده کردیم. خوب، مدیر وظیفه (Task Manager) می تواند برای چیزهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد و همچنین محدود کردن برنامه های پس زمینه که ممکن است عملکرد بیشتری را برای بازی شما افزایش دهد.

برای انجام این کار، فقط به مدیر وظیفه Task Manager بروید و بررسی کنید که کدام برنامه ها اکثرا از منابع کامپیوتر شما  استفاده می کنند. پس از انجام این کار، فقط با کلیک راست بر روی برنامه های کاربردی که در هنگام بازی کردن مهم نیست، و انتخاب “End Task” را کلیک کنید. این تنها کاری است که باید انجام دهید؛ اگر می خواهید عملکرد بیشتری را افزایش دهید، بازی ویدیویی یا همان video game را به «High Priority» اختصاص دهید. اکنون، دوباره بازی را شروع کنید و بررسی کنید که آیا این کار کاهش تاخیر بازی را کاهش داده است. ادامه دارد… pro Ping

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *