رفع لگ بالا در بازی World of Warcraft

رفع لگ بالا در بازی World of Warcraft

 

رفع لگ بالا در بازی World of Warcraft

کاهش پینگ پروپینگ

رفع لگ بالا در بازی World of Warcraft

World of Warcraft در سال 2004 به جهان منتشر شد و تا به امروز یکی از موفق ترین بازی های چند نفره آنلاین باقی مانده است که از زمان انتشار آن تغییر زیادی یافته است.

به عنوان یک بازی آنلاین که نیاز به یک اتصال ثابت و پایدار به اینترنت دارد، World of Warcraft با مشکلات مشابه بازی های دیگر از نوع خود مواجه می شود، از جمله مسائل مربوط به تاخیر و پینگ و اختلالات مکرر از سرورهای خودش.

در بعضی موارد، زمان تاخیر بالا ، پینگ و قطع آن ،مسائل مربوط به سرور هستند، به این معنی که آنها تنها توسط تیم توسعه بازی می توانند ثابت شوند. برای دیدن اینکه سرورهای این بازی در حال اجرا هستند و به طور کامل کار می کنند، به سادگی این صفحه را بررسی کنید.
با این حال، تاخیر بالا ، لگ و پینگ بالا و مشکلات قطعی در بسیاری از موارد از بازیکنان است، و بسیاری از بازیکنان می توانند برای خلاص شدن از این مسائل اقدام کنند. بعضی از موثرترین راه حل ها و مراحل عیب یابی که می توانید برای حل و فصل مسائل مربوط به زمان تاخیر بالا و قطع مکرر در World of Warcraft استفاده کنید به این شرح است:

رفع لگ بالا در بازی World of Warcraft


راه حل اول: غیر فعال کردن یا حذف برنامه های امنیتی شخص ثالث

 

بعضی از برنامه های آنتی ویروس، ضد ویروس و فایروال شخص ثالث گاهی اوقات با اتصال به اینترنت از وایرکات به کاهش سرعت در اینترنت منجر می شوند، که منجر به مشکلی مانند تأخیر زیاد یا قطع شدن مکرر از سرورهای بازی می شود. اگر یک برنامه امنیتی شخص ثالث باعث آزار شما شود، به سادگی برنامه های امنیتی هر شخص ثالثی که روی رایانه نصب شده اند را غیر فعال کنید. پس از انجام این کار، بررسی کنید که آیا اصلاحیه انجام شده کار کرد یا خیر.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *