رفع احتمالی لگ در بازی های آنلاین

رفع احتمالی لگ در بازی های آنلاین

 

رفع احتمالی لگ در بازی های آنلاین

رفع احتمالی لگ در بازی های آنلاین

 

سرویس کاهش پینگ پروپینگ

رفع احتمالی لگ در بازی های آنلاین…

 

رفع احتمالی لگ در بازی های آنلاین

 

اگر راه حل های فوق ذکر شده در مطالب قبل برای شما موفقیت آمیز نبود، در اینجا چند راه حل دیگر وجود دارد که ممکن است به بهبود عملکرد بازی های آنلاین و لگ وپینگ در بازی کمک کند:

تعمیر رجیستری کامپیوتر شما
به روز رسانی صفحه نمایش و سایر درایورها
در کنترل پنل NVidia، تنظیمات 3D را مدیریت کنید، حالت “power management mode” را به “prefer maximum performance” تنظیم کنید. ( فقط برای کاربران NVidia )
سعی کنید shader cache در کنترل پنل NVidia  را خاموش کنید. (فقط برای کاربران NVidia)
تنظیمات Power را به حداکثر  Maximum  تنظیم کنید.
افزایش عملکرد کامپیوتر با غیر فعال کردن جلوه های بصری.

 

فیکس کردن پرش در بازی های آنلاین

 

درست همانند لگ ، پرش در بازی های آنلاین یک مشکل است که می تواند از طریق مسائل مربوط به اینترنت و کامپیوتر شخصی خود شما ایجاد شود. بنابراین، قبل از اینکه با حل این مسئله روبرو شوید، ابتدا مشکل را درک کنید.

بنابراین در این مواقع توصیه می شود که تنظیمات گرافیکی خود را پایین بیاورید و ببینید آیا مشکلی هنوز رخ می دهد یا خیر. اگر پرش دیگر قابل توجه نیست، پس مشکل از gaming PC و کامپیوتر شما خواهد بود.

با این حال، اگر مشکل همچنان باقی مانده باشد، توصیه می شود تنظیمات شبکه اینترنت را بررسی کنید.  به مدیر وظیفه (Task Manager) خود را بروید و ببینید که آیا نمودار شبکه نشان دهنده اختلالات است یا خیر. علاوه بر این، به روز رسانی درایورهای شبکه و استفاده از نرم افزارهای کاهش لگ و پینگ به بهبود عملکرد بیشتر شما کمک می کند که می تواند به شما در خلاص شدن از شر لگ و پرش در بازی های آنلاین کمک کند.

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *