راه های موثر برای کاهش پینگ بخش دوم

راه های موثر برای کاهش پینگ بخش دوم

راه های موثر برای کاهش پینگ بخش دوم

سرویس کاهش پینگ پروپینگ

 

لینک بخش اول

 

راه های موثر برای کاهش پینگ بخش دوم

 

 

راه های موثر برای کاهش پینگ بخش دوم…

 

چرا پینگ در بازی آنلاین بسیار مهم است؟

خب، پاسخ به آن بسیار ساده است از چیزی است که فکر می کنم.

پینگ می تواند وضعیت ارتباط بین کامپیوتر و شبکه را بررسی کند. از لحاظ بازی آنلاین، بسته ها به سرورهای بازی فرستاده می شود که به کامپیوتر شما متصل است.

در حال حاضر، زمان پاسخی که پینگ برای فرستادن و دریافت یک بسته دریافت می کند، تعیین می کند که عملکرد بازی شما از لحاظ تجربه آنلاین چگونه است. برای مثال، اگر فردی که یک بازی چند نفره آنلاین بازی می کند، زمان پاسخ 250 میلی ثانیه است، به این معنی است که 1/4 ثانیه برای برقراری ارتباط و دریافت داده ها از سرور بازی استفاده می شود.

در بازی های آنلاین چند نفره آنلاین که در آن بازیکنان در لبه بازی قرار دارند، زمان پاسخ 250ms بسیار زیاد است زیرا در بازی آنلاین این تاخیر 250ms است. این مشکل اغلب به عنوان تاخیر پینگ بالا و یا تاخیر نامیده می شود. زمان پاسخ بیشتر به معنای تاخیر بیشتر بین بازیگر و سرور بازی است.

راه های موثر برای کاهش پینگ بخش دوم

 

چگونه بر مشکلات پینگ در بازی آنلاین غلبه کنیم؟

یک راه حل بسیار ساده که می تواند بر مسائل زمان پاسخ غلبه کند، هدایت اطلاعات بازی از طریق یک کانال اختصاص داده شده برای آن است. شبکه های بازی مانند pro ping به این کار کمک می کنند. در سناریوهای عادی، اطلاعات بازی شما با هزاران نفر، شاید میلیون ها اطلاعات دیگر از طریق اینترنت، جایی که از طریق مسیرهای مسیریابی مختلف برای رسیدن به مقصد حرکت می کند، ارسال می شود. با استفاده از یک شبکه بازی خصوصی، داده های بازی از طریق کانال هایی که برای ساخت مسیرهای مسیریابی کمتر بین کامپیوتر و یک سرور بازی اختصاص داده می شود، سفر می کنند. این به سرورها اجازه می دهد داده ها را در حالت راحت تر و سریعتر در سرورهای بازی کاهش دهند.

مسیرهای اختصاصی مسیریابی می تواند تا حد زیادی زمان پاسخ و مشکلات پینگ بالا در بازی آنلاین را کاهش دهد. این دقیقا همان چیزی است که پرو پینگ انجام می دهد که به شما امکان می دهد تا تجربه بازی آنلاین سریع تری را تجربه کنید.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *