دلایل مختلف نوسان در اینترنت

دلایل مختلف نوسان در اینترنت

گام های بسیاری وجود دارد که می توانید برای بهبود سرعت نوسان اینترنت و کاهش پینگ انجام دهید، ما راجع به روش های مختلفی صحبت خواهیم کرد و به شما پیشنهاد می کنیم تا با به کار گیری این روش ها از آهسته بودن اتصال اینترنت خود جلوگیری کنید.

در نهایت سرعت بالای اینترنت شما به DSL یا ارائه دهنده اینترنت وای فای وابسته است. همچنین به مودم و روتر هم بستگی دارد.

اگر به نظر می رسد DSL و وای فای شما مشکلی ندارد، می توانید مراحل زیر را انجام دهید تا بهترین استفاده را از اتصال داشته باشید.

دلایل مختلف نوسان در اینترنت

 

چند تب را با هم بارگذاری نکنید

 

بارگذاری چندین تب یا برگه از مرورگر اتصال اینترنت شما، می تواند توانایی مرور اینترنت شما را کاهش دهد و در نتیجه سرعت اینترنت شما مانند سرعت حلزون می شود. برای جلوگیری از این خطا، نیازی به انجام کارهای دیگر نیست، بلکه باید خودتان قوانین مرور اینترنت را اجرا کنید (تا آن جا که می توانید تب های کمتری باز کنید تا سرعت کند نداشته باشید).

 

اجتناب از Add-On های مزاحم

 

Add-ons مرورگرها مشکلاتی هستند که بسیاری از کاربران اینترنت برای مقابله با آن راه را دشوار می بینند زیرا همیشه مانع از دسترسی سریع به اینترنت می شوند. Add-ons  ها برنامه هایی هستند که پیش از نصب با مرورگرهای اینترنتی شما یا به صورت ناشناخته توسط شما در مرورگر وب نصب شده است. آنها بسیار مضر هستند و بسیاری از آنها پهنای باند اینترنت شما را مصرف می کنند.

 

با احتیاط دانلود کنید


یکی از عواملی که می تواند بر روی ارتباط اینترنتی شما تأثیر منفی داشته باشد، رفتار نادرست شما با دانلود فایل ها از اینترنت است. بسیاری از کاربران اینترنت بسیاری از برنامه های کاربردی نرم افزار و بازی را از اینترنت حتی بدون نیاز به آن دانلود می کنند؛ آنها فقط می خواهند دانلود کنند، کارهایی را که دوست دارند انجام دهند و فراموش کنند که این می تواند تاثیر منفی روی پهنای باند اتصال اینترنت شما و سرعت دانلود و آپلود داشته باشد.

 

اجتناب از سایت های گرافیک بالا

 

برخی از سایت های موجود در شبکه از گرافیک بسیار زیادی در صفحه اصلی خود استفاده می کنند و می توانید بیشترین پهنای باند اتصال اینترنت را مصرف کند. این سایت ها زمان زیادی برای بارگذاری می گیرند، باید سایت را ترک کنید یا روش دیگری برای دسترسی به این سایت پیدا کنید.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *