تقویت کامپیوتر برای عملکرد لگ در بازی

تقویت کامپیوتر برای عملکرد لگ در بازی

 

 

تقویت کامپیوتر برای عملکرد لگ در بازی

 

سرویس کاهش پینگ pro Ping

 

تقویت کامپیوتر برای عملکرد کامپیوتر…

 

تقویت کامپیوتر برای عملکرد لگ در بازی

با بهینه سازی ویندوز که به کاربران اجازه می دهد عملکرد بهتر در یک بازی ویدئویی داشته باشند با گزینه هایی مانند حالت بازی، چند ویژگی دیگر وجود دارد که بسیار محبوب نیستند اما در مواجهه با رفع لگ بسیار موثر هستند.

شما می توانید ترفند های ساخته شده در عملکرد pc را انجام دهید که می تواند FPS را کاملا افزایش دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Control Panel بروید و “System and Security” را انتخاب کنید. سپس بر روی System کلیک کنید و سپس “Advanced system setting” را انتخاب کنید.

از آنجا، بر روی Settings در برگه عملکرد Performance کلیک کنید و “Adjust for best performance” ​​را انتخاب کنید.

دکمه “Apply” را فشار دهید، و  حالا شما برای این کار آماده هستید. اگر درست انجام شود، این می تواند به شما کمک کند که تاخیر لیگ بازی های ناشی از الزامات سخت افزاری از بین بروند.

علاوه بر این، هواداران the League of Legends که بازی را بر روی لپ تاپ های خود بازی می کنند، می توانند چند تغییر دیگر را انجام دهند که می تواند به بهبود عملکرد سیستم آنها کمک کند.

این تغییر شامل تغییر گزینه های قدرت لپ تاپ  power options به “High Performance” است. علاوه بر این، اتصال لپ تاپ به شارژر می تواند عملکرد بیشتری را افزایش دهد.

تقویت کامپیوتر برای عملکرد کامپیوتر…

 

 

تغییر تنظیمات گرافیکی League of Legends

 

 اگر این لگ از سخت افزار کامپیوتر شما باشد، سعی کنید تنظیمات گرافیکی را کاهش دهید. انجام این کار می تواند به شما کمک کند تا یک بار و برای همیشه، تاخیر را رفع کنید.

تقویت کامپیوتر برای عملکرد کامپیوتر…

 

بنابراین، به کاربران توصیه می کنند که تنظیمات گرافیکی خود را پایین بیاورند، به خصوص وقتی که آنها به سختی از حداقل الزامات بازی ها استفاده می کنند. علاوه بر این، کاهش رزولوشن بازی و تغییر آن به صفحه نمایش کامل پنجره نیز می تواند یک اثر مشابه داشته باشد.

 

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *