تفاوت بین پینگ و لگ و لتنسی چیست؟ بخش چهارم

تفاوت بین پینگ و لگ و لتنسی چیست؟ بخش چهارم

تفاوت بین پینگ و لگ و لتنسی چیست؟ بخش دوم

 

 

تفاوت بین پینگ و لگ و لتنسی چیست؟ بخش چهارم

 

سرویس کاهش پینگ

عواقب لتنسی بالا

 

Netcode در بازی در نهایت تعیین خواهد کرد که چگونه یک کانکشن لگ دار با لتنسی بالا در بازی معنی خواهد شد.

بعضی اوقات یک بازیکن با لتنسی بالا به نظر می رسد که به جای حرکت به شیوه ی یکنواخت و قابل پیش بینی در بازی، به صورت تلپورت شده و تکه تکه حرکت می کند.

زمانی که یک بازیکن با لتنسی بالا ممکن است به یک بازیکن با لتنسی کم حمله کند، آواتار در بازی ممکن است ضربه را بعد از این که بازیکن پشت کاور پنهان شد احساس کند.

 

netcode در بازی های خاص برای بازیکنان با تاخیر 1000 مگابایت (و یا گاهی اوقات فراتر از آن) تدارک دیده اند، در حالی که بقیه بازیکنان که کیفیت بهتری ندارند از بازی بیرون انداخته می شوند تا بازیکنان دیر بهبود بازی را تجربه کنند.

در عمل، شما می توانید اتصال به پهنای باند سریع داشته باشید و همچنان مشکلات مربوط به لتنسی را داشته باشید اما این به دلیل عوامل خارجی یا عوامل قابل کنترل است.

ممکن است کانکشن شما به یک سرور از لحاظ جغرافیایی به منظور تسهیل زمان لتنسی خیلی دور باشد، یا می تواند چیزی مانند netcode بازی باشد.

در عوض، این می تواند مربوط به رسیدگی های محلی باشد، مانند این که چقدر پهنای باند مورد استفاده قرار گیرد، یا دخالت احتمالی در شبکه Wi-Fi.

اگر سرعت و لتنسی اتصال شما خوب به نظر می رسد، اما هنوز هم ظاهرا تاخیر و لتنسی را تجربه می کنید، ممکن است بخواهید درباره چگونگی تاثیر گذار بودن online choke بر روی گیم پلی و بازی تحقیق کوچکی داشته باشید.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *