آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟

آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟

 

آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟

 

آیا VPN سرعت اینترنت را کاهش می دهد؟

 

آیا VPN باعث کم کردن سرعت اینترنت می شود؟

این سوالی است که اغلب مردم را اذیت می کند و حتی آنها را از استفاده از VPN منصرف می کند. با این حال، ترس مردم بیش از حد است، زیرا سرعت اینترنت بستگی به تعدادی از عوامل مختلف دارد...

هنگامی که شما به VPN متصل می شوید و ترافیک آنلاین شما از طریق یک تونل رمزگذاری شده روانه می شود، ممکن است تغییرات جزئی در سرعت اینترنت ایجاد شود و این کاملا طبیعی است.

بگذارید نگاهی دقیق تر به عملکرد اینترنت بیاندازیم، هنگامی که شما به جای اتصال معمولی به طور خصوصی و با محافظت به اینترنت وصل می شوید.

 

سرور کاهش پینگ

 

چه چیزی بر سرعت  اینترنت تاثیر می گذارد؟

 


فاصله تا سرور

فاصله بین مکان شما و سرور VPN یکی از عوامل کلیدی تعیین سرعت اینترنت است.

به عنوان مثال، اگر شما در انگلستان هستید و شما به یک سرور در استرالیا متصل می شوید، این یک فاصله اساسی برای یک بسته داده برای سفر است. بنابراین هر چه سرور نزدیک تر باشد، سرعت اینترنت سریعتر خواهد بود.

به جز نیاز شما به اتصال به سرور در محل خاص، بهتر است سرورهای VPN در کشورهای نزدیک را انتخاب کنید.

برای فشار آوردن بیش از حد، یک ارائه دهنده خدمات VPN با سرعت بالا با پوشش گسترده کشور و دارای تعداد زیادی از سرورها مانند NordVPN باشد که 5068 سرور را در 62 کشور ارائه می دهد، را جستجو کنید.

 

برای دیدن اینکه چگونه سرعت اینترنت در هنگام اتصال به سرورها در مکان های مختلف متفاوت است، یک تست سرعت (speed test) اجرا کنید و به زمان پینگ نگاهی بیندازید.

این نشان می دهد که تاخیر اتصال بین دستگاه شما و سرور ارتباط برقرار شده است.

ادامه دارد …

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *