آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3

آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3

 

آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3

 

آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3

خوب است که بدانیم که پروپینگ نه تنها به گیمر های آنلاین که مشکلات وخیم پینگ دارند توجه می کند،. بلکه  developer های معروف  Riot Games نیز در ابتدای راه هایی برای کاهش لگ بازیکنان League of Legends در گذشته ارائه دادند، این بار در مورد Blizzard که به اندازه کافی مهم است که به آن اهمیت دهیم، به دلیل این که طرفداران وفادار آن از لگ در Diablo 3 نا امید شده اند.

به نظر می رسد کاربران زیادی از جامعه Diablo 3 در مورد لگ شکایت کرده اند.

 

تلاش های Blizzard برای سرکوب لگ در Diablo 3


Blizzard پاسخ های قریب به اتفاق در مورد وقفه سرور و مشکلات پینگ بالا در سرورهای Diablo 3 را درک کرد و به همین دلیل است که آنها قصد داشتند یک استراتژی را برای تست فن آوری جدید خود یا به جای یک راه برای پایان دادن به داستان لگ اجرا کنند. با این حال، برای انجام این اجرا، آنها انتظار داشتند که کاربرانشان در جهان دیابلو گام بردارند و به جمع آوری اطلاعات کمک کنند تا بتوانند مسائل مربوط به تاخیر Diablo 3 fps را ارزیابی و حل کنند.

Blizzard همچنین راه های شرکت در این رویداد را ذکر کرده و به بازیکنان نیاز دارد. بیشتر از همه لیست های خاصی بود که برای جمع آوری اطلاعات برای جمع آوری داده ها که بتواند به ایجاد ثبات در سرور کمک کند لیست شده بود. انتظار میرفت همه این کارها در طول تاریخ 6-9 اکتبر 2015 انجام شود.

 

Blizzard نیز برای راه اندازی سرور Slam موارد زیر را اضافه کرد:

“ما عملکرد سرور را نظارت کرده ایم و فرصت هایی را برای پیشرفت مشخص کرده ایم. مهندسان ما با برخی از راه حل های بالقوه روبرو هستند که باید بازی را در محیط محاسباتی سنگین هموار کنند. بعضی از این راه حل ها، نوعی نیستند که ما می خواهیم بلافاصله برای سرورهایمان از طریق هکرها بکار ببریم؛ زیرا آنها با سهم منصفانه خود از خطرات پیش می آیند، بنابراین ما به کمک شما نیاز داریم! “

مدت زمان زیادی از این اتفاق گذشته است اما مشکل هنوز باقی مانده است. Blizzard به طور کامل مقصر نیست، زیرا میلیون ها نفر از بازیکنان با مشکل لگ روبه رو هستند…

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *