آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3 بخش دوم

آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3 بخش دوم

آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3 بخش دوم

 

فیکس کردن لگ Diablo 3

ابتدا  لازم است مطمئن شوید که کامپیوتر شما در معرض خطا نیست. چندین بار مشکل کامپیوتر شما است که به وظیفه ای صحیح در حال اجرای یک بازی عمل نمی کند. برای اطمینان از اینکه مشکل شما از این مورد نیست، شما باید بررسی کنید که آیا رایانه شما نیاز به درستی اجرای بازی دارد یا خیر. ما لیست مشخصاتی را ایجاد کرده ایم که توصیه می کنیم شما باید آن را برآورده کنید تا لگ بازی Diablo 3 fps شما به علت سخت افزاری نباشد.


کامپیوتر مورد نیاز Diablo 3

سیستم عامل: 64 بیتی ویندوز 10
پردازنده: اینتل Core i3-5600K
حافظه: 4 گیگابایت رم
گرافیک: NVIDIA GTX 970 2GB یا بهتر
DirectX: نسخه 11
شبکه: 4 مگابایت حداقل اتصال به اینترنت
ذخیره سازی: 25 گیگابایت فضای موجود

لگ سرور در Diablo 3

اگر شما دائما لگ دارید، ممکن است به دلیل یک اتصال شبکه ضعیف باشد. به همین دلیل توصیه می شود که حداقل یک اتصال 4 مگابایتی را در هنگام بازی انتخاب کنید. چیز دیگری که باید در ذهن داشته باشید اگر شما در یک روتر وای فای  بازی می کنید مطمئن شوید که شخص دیگری نیز از اتصال اینترنت استفاده نمی کند. در صورتی که این مورد باشد، پهنای باند بسیار کمی برای بازی دارید و بازی به درستی انجام نمی شود و از این رو شما ممکن است لگ زیادی را در Diablo 3 تجربه کنید.

آموزش کاهش لگ در بازی Diablo 3 بخش دوم

یک راه سریع و ساده برای کار وجود دارد، این که اتصال خود را به یک اتصال سیمی تغییر دهید تا بدانید که پهنای باند بسیار وسیعی مورد استفاده شما است. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، کمترین کاری که می توانید انجام دهید پهنای باند محدودی برای دیگران در روتر خود تعیین کنید. به این ترتیب شما می توانید دیگران را به میزان پهنای باندی که استفاده می کنند محدود کنید، به طوری که پهنای باند بیشتری برای بازی شما بگذارند…

کاهش لگ در بازی Diablo 3

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *